3. januára 2017

Výmena tovaru

Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý Vám veľkostne nesedí, vymeníme Vám ho za inú veľkosť. Zákazníkovi umožníme  výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia zásielky.

Pokiaľ sa rozhodnete pre výmenu, je nutné dodržať tieto základné podmienky:

  • tovar musí byť odoslaný najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí zásielky
  • tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, opatrený visačkami v originálnom obale, schopný ďalšieho predaja
  • zásielka musí obsahovať originál faktúru a vyplnený reklamačný protokol s požiadavkou na výmenu tovaru (reklamačný protokol nájdete na stiahnutie v obchodných podmienkach)
  • tovar nesmie byť zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, vyrobený na mieru alebo určený osobitne pre jedného spotrebiteľa
  • tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, v takomto prípade nebude prevzatý

Tovar je nutné zaslať na adresu, z ktorej Vám bol pôvodne odoslaný (Karniš Martin, ul. Záhonok 1685/23, Zvolen 96001).

Zásielku vo vlastnom záujme pošlite ako doporučený balík s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať).

Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude odoslaný na Vašu adresu na dobierku vo výške poštovného 4,40,- € Slovenská republika,  6,60,- € Česká republika, v lehote do 24 kalendárnych dní. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť, bohužiaľ, akceptovat požiadavku na výmenu tovaru.

Nezaradené
About mato

Select your currency
EUR Euro